Posthotel Strengen Am Arlberg
Preview only — see all hotel photos
See all 30 photos
Vis hotel på kort
Posthotel Strengen Am Arlberg
Posthotel Strengen Am Arlberg er et 3-stjernet hotel 4 km fra Parseierspitze og 4,1 km fra 6 EUB Medrigjoch. Hotellet ligge tæt på en togstation og har en juice bar, et tyrkisk dampbad, et tyrkisk bad, en infrarød kabine og en sauna, som gæsterne kan slappe af på.
Strengen center kan man nå inden for 5 minutters gang. Det ligger 46 km fra Sölden. Tilbring en eftermiddag med at udforske bjerge i området. Du kan komme til Stanzertal om få minutter i bil.
Nogle enheder har bjerg udsigt.
Ski faciliteterne tilbyder et skiopbevaringsrum, et skipas og en liftkort sælger. Denne indkvartring tilbyder desuden sportsaktiviteter, herunder vandreture og cykling.
På a la carte-restaurant serveres der en gratis buffet. Gasthaus zur Post restaurant serverer et lækkert udvalg af lokale delikatesser.
Faciliteter
Hovedfunktioner
- WiFi
- Gratis parkering
- Aktiviteter
- Spa og afslapning
- Mad/Drikke
- Røgfrit/Ikke-ryger
- Børnevenlig
- Kæledyr
Faciliteter
- Ikke-ryger værelser
- Wi-Fi
- Gratis parkering
- Parkering uden for ejendommen
- Sikkerhedspengeskab
- Kæledyr tilladt
- Omklædningsrum
- Skiopbevaringsrum
- Allergivenlige værelser
- Elevator
- Røgdetektorer
- Restaurant
- Bar/ Lounge område
- Solterrasse
- Fritids-/ TV værelset
- Spa & Wellness center
- Sauna
- Tyrkisk dampbad
- Damprum
- Massage
- Skiløb
- Vandreture
- Ridning
- Cykling
- Bueskydning
- Fiskeri
- Dyrefaciliteter til rådighed
- Skipas
- Udflugtsassistance/Billetbestilling
- Butikker/Handelsservices
- Varme
- Terrasse
- Havemøbler
- Fladskærms TV
- AM/FM vækkeur
- Tremmesenge/vugger
- Brætspil
- Tæppebelagt gulv
Politik
Kort
Lokale seværdigheder
Lufthavne
- Kranebitten Lufthavn (80 km)
Anmeldelser
Børge
2022-04-18
personalet var imødekommende, morgenmaden var overdådig, alt var godt.
Line
2022-01-03
Jeg nød virkelig detaljerne, som folk og værelser, de var dejlig. Værelset var velindrettede, behagelige senge. Restauranten var god, skønt mad...